Geen producten (0)

Bestel en leveringsprocedure.

BESTELLEN:

 

Zoeken naar een artikel

Wanneer je op zoek bent naar een specifiek artikel op GarageStore.nl dan vult u uw zoekwoord of productnummer in de witte balk bovenin en drukt u op 'zoeken'. Dan worden de beste passende resultaten getoond.

Ook kan je gelijk de rubrieken door zoeken in de rubriek webwinkel in  menubalk.

Registreren als klant bij GarageStore.nl

Om te kunnen bestellen bij GarageStore is registreren niet noodzakelijk. Wij adviseren het wel, om bijvoorbeeld eerder geplaatste bestellingen nog eens in te kunnen zien.

Bestel proces:

Het bestellen van de gevulde winkelwagen gaat als volgt, Selecteer een artikel en klik op de button '+In winkelwagen' De winkelwagen wordt nu gevuld.

Stap 1/4

In deze winkelwagen kan je het gewenste aantal producten aanpassen en eventueel gekozen artikelen verwijderen, Vervolgens kies je links onder de product lijst het land van bestemming (binnen Nederland kan je ook nog kiezen voor een PostNL afhaallocatie)

Kies vervolgens de betaalmethode en selecteert i.g.v. IDEAL de juiste bank.

Stap 2/4

Wanneer je al bent geregistreerd op onze website, staan hier je klant gegevens.

Zonder account dien je hier n.a.w gegevens in te vullen, Eventueel aan gevuld met bedrijfsnaam, of aangepast aflever adres. En je e-mailadres om levering informatie te kunnen ontvangen.

Ga onderaan akkoord met de algemene voorwaarden, en geef aan of je al dan niet een nieuwsbrief van ons wil ontvangen.

Stap 3/4

Op de overzichtspagina kan je alle gegevens nog eens nakijken.

Is alles na tevredenheid opgesteld, klikt stap 4/4 om de betaling te starten.

Stap 4/4

Het venster van de payment server Sisow wordt ingeladen. Volg daarna de instructies op het scherm. Als de  betaling is afgerond, ontvang je via een e-mail de bevestiging.


 


Veilig betalen met ideal
Je winkelt bij GarageStore.nl in een beveiligde omgeving; je gegevens worden via een speciale verbinding versleuteld en verzonden.

Ook de betaling loopt versleuteld via het payment systeen van Sisow.

Bezorgkosten binnen Nederland
Wanneer je een bestelling plaatst, betaal je binnen Nederland € 4,75 bezorgkosten. Bestellingen vanaf € 40,00 worden gratis verzonden *.
* Bij pakketten met afwijkende formaten en of gewichten is het mogelijk dat wij hiervoor een  toeslag berekenen, ook als een artikel duurder is dan € 40,00. Deze toeslag kan per artikel verschillen en wordt vooraf bij het afrekenen getoond. Het gaat hier om artikelen die of om het gewicht of om de grootte niet met PostNL verzonden kunnen worden.

Voor Duitsland en Belgie geld een verzendtarief van € 6,99 en is verzending gratis op bestellingen v/a € 60,00.

Levertermijn

Voor levering uit voorraad van onze hoofd vestiging, wordt doorgaans de eerst volgende werkdag verzonden. levering uit externe locaties kan iets langer duren, Standaard vermelden we 2 tot 7 dagen, dan valt het in de praktijk meestal wel mee.


De levertijden worden normaal gesproken altijd GarageStore houdt je op de hoogte wanneer de termijn zal worden overschreden. GarageStore is gerechtigd de aflevering in gedeelten na te komen. De extra kosten van de nalevering worden door echter GarageStore gedragen.

Bezorgdienst
De artikelen die je hebt besteld, worden in de meeste gevallen met PostNL bezorgd op het door u opgegeven adres. Grote en zware pakketten worden door een andere transporteur of met eigen vervoer bij u bezorgd.


PostNL
Indien u niet thuis bent zal PostNL het pakketje bij de buren aanbieden en laat bij u in de brievenbus een kaartje achter met daarop de gegevens waar het pakket zich bevindt. Mocht de postbode bij de buren ook niemand aantreffen, dan zal hij ook een 2e keer proberen het pakket bij u af te leveren. Mocht de levering dan nog niet lukken, dan wordt het pakketje op het dichtstbijzijnde afhaalkantoor afgegeven en ontvangt u hierover een kaartje in de brievenbus. Daar kunt u de bestelling nog tot 21 dagen na ontvangst van dit briefje afhalen. Indien u nog verdere vragen heeft over uw pakketje, kunt u de Klantenservice van PostNL bellen op telefoonnummer: 0900-0570.

Eigen vervoer of transporteur
Indien wij uw bestelling met een andere transporteur verzenden wordt u hier van vooraf ik kennis gesteld.



Betaling
Als u bankiert via Internet bij ABN Amro, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, RegioBank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, kunt u via onze site op een veilige manier elektronisch de betaling van uw bestelling regelen. Een elektronische betaling via Internet is te vergelijken met een PIN-betaling in een winkel. Na het plaatsen van uw bestelling, kiest u voor de betaalmethode iDEAL. Er opent zich een scherm waarbij u kan kiezen voor de bank waarbij u online bankiert. U volgt dan de procedure die u gewend bent met betalingen via internetbankieren. In principe wordt de betaling dezelfde werkdag nog verwerkt.


Retour.
Wanneer je de aankoop wil retourneren, heb je tot 14 dagen na ontvangst de mogelijkheid dit kenbaar te maken. Hierna heb je nog een 14 dagen om de bestelling daadwerkelijk retour te sturen. Deze termijn gaat in 1 dag na het bezorgen van uw bestelling.
Na een goede ontvangst van de retourgoederen, storten wij het aankoop bedrag binnen uiterlijk 30 dagen op uw rekening terug.
Het artikel dient onbeschadigd en zo mogelijk in de originele en ongeopende verpakking te zitten. Redelijkerwijs dient het artikel geschikt te zijn om opnieuw te verkopen.


Vloeibare producten, waar onder alle Bardahl producten dienen in de originele gesloten en gesealde verpakking te worden geretourneerd.

 

Wij verzoeken u een retourzending vooraf te melden via de contactpagina.

De retourartikelen kan je zenden naar;

Garageprojects

Westerhem 42

1462VG Middenbeemster 

Je dient bij het retourartikel altijd een copie of print van de leveringsfaktuur te voegen welke je bij aankoop per email van ons hebt ontvangen!

Garantietermijn
Op alle artikelen is fabriesgarantie van toepassing. Deze garantie geldt enkel indien er een duidelijk gebrek/defect aan het artikel te constateren valt. Indien u aanspraak wilt maken op de febrieksgarantie, dient u het defect zo snel mogelijk na constatering te melden. Hierna heeft de u de mogelijkheid het artikel te laten herstellen (indien mogelijk), is reparatie niet mogelijk dan mag u een vervangend artikel uit te zoeken, of kiezen voor teruggave van het betaalde bedrag.


Deze garantie vervalt wanneer:


• Jij, de koper  zelf heeft getracht een gebrek te herstellen,
• Jij, de koper de gebruiksaanwijzing en/of gebruiksinstructies niet (goed) heeft opgevolgd,
• Jij, de koper het artikel niet gebruikt heeft waarvoor dit bestemd is.
In geval van een defect of fabricagefout aan een door GarageStore geleverd artikel, kan je dit melden via onze contactpagina. GarageStore zal je vervolgens binnen 5 werkdagen informeren over de te volgen procedure.


Defecte artikelen
In geval van een defect aan een artikel verzoeken wij je liefst per email contact met ons op te nemen.  Op onze artikelen zijn de wettelijk geldende garanties van toepassing. Het kan zijn dat de leverancier de garantieservice van GarageStore overneemt. Wij stellen in deze gevallen jou hiervan op de hoogte en zullen voor jou het aanspreekpunt blijven.

Niet correcte leveringen
Indien een levering niet correct heeft plaatsgevonden en je niet het juiste artikel hebt ontvangen, dan wordt deze kosteloos omgeruild voor het door jou bestelde product. Wij verzoeken je de onjuist geleverde artikelen in de originele en ongeopende verpakking te laten zitten.

Eventuele kosten voor het aan ons retoursturen worden in dit geval uiteraard door ons vergoed.

GarageStore.nl maakt gebruik van cookies om deze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.